2. Dil ve Konuşma Terapisi Lisans Programı Açılıyor: Hacettepe Üniversitesi

Standard

Ekran Alıntısı - Kopya

Ekran Alıntısı2 - KopyaAnadolu Üniversitesi’nden sonra ikinci Dil ve Konuşma Terapisi Lisans Programı uzun yıllar Odyoloji alanında eğitim veren Hacettepe Üniversitesi bünyesinde açılıyor. Bölüme 2013-2014 eğitim döneminde 30 öğrenci alınması planlanıyor, bölüm şu an YÖK onay sürecinde. Ayrıca halihazırdaki Odyoloji bölümünün adı da Odyoloji ve Dil Konuşma Bozuklukları olarak değiştirilmiş.

20 Şubat 2013 tarihli ilgili senato kararları şöyle.

4. Sağlık Bilimleri Fakültesi Odyoloji Bölümü’nün adının “Odyoloji ve Dil Konuşma Bozuklukları” Bölümü olarak değiştirilmesi hakkında görüşme.

5. Sağlık Bilimleri Fakültesi Odyoloji ve Dil Konuşma Bozuklukları Bölümü’ne bağlı olarak “Dil ve Konuşma Terapisi Anabilim Dalı” açılması hakkında görüşme.

6. Sağlık Bilimleri Fakültesi Odyoloji ve Dil Konuşma Bozuklukları Bölümü Dil ve Konuşma Terapisi Anabilim Dalı’na bağlı programa 2013-2014 Eğitim – Öğretim Yılı’nda 30 kontenjanla öğrenci alınabilmesi hakkında görüşme.

One thought on “2. Dil ve Konuşma Terapisi Lisans Programı Açılıyor: Hacettepe Üniversitesi

  1. Merhabalar,

    Ben yurtdisinda okuyorum bu bolumu (logopedie & audiologie) 2. sinif ogrencisiyim ama Turkiyeye kesin donus yapacagiz. Sorum su dur ki sizlere,yurt disindan gelen biri olarak bu bolumu orda devam ettirebilirmiyim lisans olarak. ? yoksa ne yapmam gerek ? bu sene baslamak icin ? 2013-2014 .

    Bu mumkunmu ?

    Tsklr

Leave a Reply

